Wednesday, December 22, 2010

Manifesto in progress ... Shit, maa loepe.

Blogging? Kildearbeid og kildekritikk er virkelig omfattende. Lesing og grubling tar sikkert 80+ prosent av tiden min. Dessuten skal jeg leve. Kanskje se en film. TV?

Vel, alle slenger dritt om kopekassa, men jeg anser TV-titting som research.


Man må bare passe seg for de sublime meldingene, og manipuleringa. Det er rått å se hvordan mediene vrir og vender på nyhetssaker slik at de passer "Kartellet" bedre.


Å lære er å være. Har jeg mye stoff pending, men det må bearbeides nøye. I tillegg til alle fakta så får jeg også masse erfaring som undersøkende skribent. Derfor er jeg takknemlig. Liker å skrive. Liker å blogge. Liker hele greia. Det er spennende.


En god case er nesten som god sex, det gir et skikkelig fett rush.

PS ; har brukt litt tid på comments, men er ikke ferdig der heller, hehe. Og så skal jeg publisere et slags manifest. Det er mange grunner til at jeg skriver og blogger, f.eks. ytringsfriheten.


Mobil. Selv om jeg har sterke mistanker mot mobiltelefoner, så liker jeg muligheten til å poste fra dem. Må bare lære meg å bli mer vesentlig. Som man må når en har lært noe nytt. Bruker ikke ordbok-funksjonen engang, har aldri lært meg det, så én sms tar hundre år, ord for ord.

Shit, må løpe.

No comments: