Friday, December 17, 2010

Ytringsfriheten er død på HiO

Et angrep på ytringsfriheten til studenter ;
--------------------------------------------

Tre voksne kvinner; lærer, studieveileder og studieansvarlig, gikk til angrep på en elev, som blogget om at hun blei mobbet av enkelte, i mine øyne; motbydelige blondiner. De tok ikke hensyn til dette, men hang seg opp i bloggingen og at det ikke passet seg. Eleven satt der aleine uten en som kunne gi råd eller passe på at ting gikk riktig for seg. Trusler og ultimatum. Sanksjoner og utestengelse. Dette er "høyt" utdanna kvinner som bruker trusselen; hvis du ikke gjør som vi sier, så er du ikke verdig å bli "høyt" utdanna som oss, eller de andre i klassen.

Så, de blogg-postene jeg la ut i forrige tekst er nå blitt sletta. Kildene mener jeg, tekstene.

Det betyr ikke at de kvinnene har vunnet. Vi har bare vunnet litt mer tid, og kan forberede oss bedre, slik at de ikke kan ta eleven i bakhold igjen. Med falske sannheter som én med-elev påstår er riktig, men som det store flertallet ikke engang veit noe om.

 Hva om noe kriminelt eller verre foregikk? Som om mobbing ikke er ille.

Studenter blir truet til stillhet.
For hvis ikke, så ; " er de ikke verdige nok til å bli ***.

Bare begynnelsen. Dette er kun starten. Jeg skal skrive. Undersøke. Finne de skjulte sannhetene.

Avsløre urettferdighetene og stigmatisering av enkelt-studenter.
KATZENKOENIG
--------------------

2 comments:

Sexy Sadie said...

Verdige nok til hva da=?

Tatt det opp med rektor for HiO?

Katzenkoenig said...

Hei Sexy Sadie ;

- Jeg kan dessverre ikke skrive det her, sårry, men må beskytte kilder fra sanksjoner.

HiO-komplisert.

Alt skjedde siste skoledag, på slutten, slik at så å si alle hadde dratt. Jeg kom dit, fordi jeg blei varsla, og fikk se settingen med egne øyne. Det var ikke riktig i det hele tatt, jeg blei provosert.

Så rektor har nok ikke sett på saken, veit ikke hva som skjer etter ferien. Blir nok en oppdatering da. Hvis noe skjer. Eller ikke.
-----

Hm... ;
-------

Tenk om noen maktpersoner hadde trua med å utestenge meg fra blogg-muligheten, og dermed tatt fra meg hele livsgrunnlaget... ?